Oberta el 12/06/2025 per Sergi Villar i Joan Vidal «Indi». És una via molt recent, completament equipada i ràpida de fer. El primer llarg ens ha semblat, amb diferència, el més bonic, amb un curiós flanqueig molt ben trobat. Al segon llarg, en canvi, la roca és força dolenta. Segurament, amb el temps s’anirà sanejant, però ara mateix cal tenir molta fe en alguns passos. En qualsevol cas, l’equipament és generós, de manera que l’escalada no és pas obligada.
Orientació
Oest
Aproximació
Anem fins a la Pobla de Claramunt, seguim les indicacions cap als Mollons i aparquem a una esplanada (enllaç a Google Maps). Prenem un corriol que transcorre per sota dels cables d’alta tensió, que ens porta al Molló Gros, i anem a l’esquerra fins arribar a l’alçada de la via.
Material
8 cintes i estreps
Descens
Baixem del Molló Gros amb uns passos equipats, i accedim al coll. Podem tornar a l’aparcament tant per la dreta com per l’esquerra.
Cordada
Quicu Tàpias i Jordi Ceballos
Enllaços
Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.
