Inici ViesBarcelonaMontserratAgulles Aresta Brucs a la Palangana (Montserrat)

Aresta Brucs a la Palangana (Montserrat)

per jordi.ceballos@gmail.com

No hi dades de la primera ascensió a la Palangana. Per accedir-hi, primer cal pujar la xemeneia (IV grau) que separa la Bandereta i l’Agulla dels Espeleòlegs, i llavors podrem accedir a l’Aresta Brucs de la Palangana, que queda darrera de la Bandereta. A la tirada final hi trobem només una expansió al començament i després no hem vist opció de protegir, però és una aresta amable i amb roca excel·lent.

Orientació

Sud

Aproximació

Des de Can Maçana anem direcció al Refugi Vicenç Barbé. Pugem el Pas de les Portelles, girem a l’esquerra i seguim les marques vermelles. Un cop superada la corda fixa de la Travessa d’Agulles, pugem una mica més i de seguida arribem a la xemeneia que hi ha entre la Bandereta i l’Agulla dels Espeleòlegs.

Material

1 cinta

Descens

Un ràpel d’uns 15m per la pròpia via, baixem per la canal i fem un segon ràpel d’uns 20m per la xemeneia

Cordada

Pep Mayolas i Jordi Ceballos


Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.

Donacions

També et pot interessar