Inici ViesLleidaLa NogueraMontroig La Dama de los Vientos a la Pala del Coll (Montroig)

La Dama de los Vientos a la Pala del Coll (Montroig)

per jordi.ceballos@gmail.com

La Dama de los Vientos va ser oberta l’any 1991 per Juan Gutiérrez, Jose Luis Ruiz i Francisco Martínez. Es una via espectacular, molt estètica i equipada per no patir gens ni mica.  A destacar el magnífic diedre de la primera tirada.

Orientació

Sud

Regulacions

La via no està afectada per regulacions d’escalada

Aproximació

Sortint de Balaguer, passem pel Monestir de les Avellanes, creuem Vilanova de la Sal i prenem una pista en direcció a l’Ermita de Montalegre. En funció de l’estat de la pista i si anem amb un cotxe alt, podem arribar fins a Coll de Porta (enllaç a Google Maps). Des d’aquí, seguim el corriol fins la Pala del Coll, i just al girar l’esperó veiem el característic diedre inicial.

Material

15 cintes i estreps

Descens

Caminant a l’esquerra arribem en un moment al cim, on prenem un camí que ens porta de nou al coll.

Cordada

Josep Santasusana i Jordi Ceballos


Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.

Donacions

També et pot interessar