Inici ViesBarcelonaMontserratMagdalenes Graffiti al Serrat dels Monjos (Montserrat)

Graffiti al Serrat dels Monjos (Montserrat)

La via Graffiti va ser oberta el 12/04/2004 per Armand Ballart, Josep Enric Castellnou i Xavier Riera. Es un recorregut exigent on no regalen cap llarg. Els trams més característics són el fotogènic i obligat flanqueig del tercer llarg, així com el mur final.

Sud

Deixem el cotxe a l’àrea de Pícnic de l’Ermita de la Salut (enllaç a Google Maps). Pugem fins a les Coves del Salnitre i resseguim el camí en direcció est. Després de travessar tot el Serrat de les Garrigoses, passem el Torrent Fondo i allà comença el Serrat dels Monjos. Anem avançant i quan estem al sector central ja podem ubicar la via des del camí, que comença uns metres a la dreta de la Guateque.

10 cintes, friends fins al Camalot #2 i una baga

Anem a la dreta i trobem una instal·lació des d’on fem un primer ràpel (40 m). Després baixem per un corriol poc definit fins a una instal·lació des d’on fem un segon ràpel (45 m) fins al camí. Aquest segon ràpel es troba a la coordenada N 41º 34.490′ E 1º 50.815′ (enllaç a Google Maps)