La Sànchez-Martínez va ser oberta l’any 1970 per Josep Sànchez (del SAME) i César Martínez (del GAM). Es una via molt estètica i amb bon ambient, del tot recomanable. A partir dels sostres, abandonar és realment complicat, amb el que cal vigilar l’horari i tenir en compte que els graus estan una mica collats. A les primeres tirades la roca està molt polida. Aconsellable no dur motxilla per a que no ens emprenyi als trams de xemeneia.
Orientació
Est
Regulacions
L’escalada a Montserrat està regulada, consultar la web del Patronat
Aproximació
Des de Santa Cecília (enllaç a Google Maps) prenem el GR direcció al Monestir. Quan arribem a l’alçada de la Paret de Diables, on el camí s’eixampla (uns metres abans d’una antiga carbonera) trobem un corriol en direcció a la paret. Grimpem un ressalt i arribem a la base de la paret, que flanquegem a l’esquerra fins arribar a peu de via (la placa commemorativa ja no hi és).
Material
22 cintes, friends fins al Camalot #4, tricams, 2 xapes recuperables i estreps
Descens
Un cop al cim anem en direcció sud, desgrimpem un ressalt i acabem baixant per la Canal dels Avellaners.
Cordada
Rafa Cuadrado, Miki Paez i Jordi Ceballos
Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.
