Inici ViesBarcelonaMontserratSant Jeroni Innominata cat a la Serra de les Lluernes (Montserrat)

Innominata cat a la Serra de les Lluernes (Montserrat)

Oberta el 5/8/2007 per Joan Miquel Dalmau, Loli Robledo i Josep Sánchez. Es troba a la Serra de les Lluernes, un indret molt tranquil on Joan Miquel Dalmau va obrir diverses vies com la Tsering, Kei, Inuk, etc.. Comparada amb aquestes, la Innominata és ben bé el doble de llarga i finalitza al capdamunt de la Serra de les Lluernes.

Al segon llarg falten els pitons indicats a la ressenya, però amb friends es passa bé. Compte al penúltim llarg, hi ha un tram exposat per caçar el primer pitó. Al llarg de la via hi ha alguns trams de roca a controlar. Grau obligat 6a.

Est

Des de Santa Cecília (enllaç a Google Maps) prenem el GR direcció al Monestir. Uns metres després de creuar la Canal del Cavall Bernat, prenem un trencall a la dreta (fita) que puja enmig del bosc i de seguida accedim a les cordes fixes que ens deixen a l’inici de la Tsering. Des d’allà, anem a l’esquerra, ignorem un altre tram de cordes fixes (estan en mal estat), grimpem per una canaleta i anem a l’esquerra fins arribar al peu de via.

12 cintes i friends fins al Totem lila (#0.5). Estreps opcionals.

Caminant. Des d’on finalitza la via només hem de baixar uns metres en direcció sud-oest i arribem de seguida al camí de la Serra de les Lluernes, des d’on tenim diverses opcions per tornar al cotxe.