Inici ViesBarcelonaMontserratSant Jeroni Tsering a l’Agulla Ratpenat (Montserrat)

Tsering a l’Agulla Ratpenat (Montserrat)

Oberta el 9/10/2004 per Joan Miquel Dalmau i Loli Robledo. La via es troba al Serrat de les Lluernes (entre el Projectil i el Cavall Bernat), està generosament equipada amb parabolts i és molt poc obligada. Gràcies a la seva orientació, és ideal per qualsevol tarda d’estiu, ja que hi tindrem ombra assegurada. Pel que havíem llegit, originalment la roca era força discreta, però amb les repeticions es deu haver anat sanejant i actualment l’hem trobat amb una roca excel·lent. Ens ha semblat una via ben recomanable.

Est

Des de Santa Cecília (enllaç a Google Maps) prenem el GR direcció al Monestir. Uns metres després de creuar la Canal del Cavall Bernat, prenem un trencall a la dreta (fita) que puja enmig del bosc i de seguida arribem a unes cordes fixes que ens deixen a peu de via.

18 cintes

Des de la darrera reunió fem 3 ràpels (45+30+25) que ens deixen uns metres a la dreta del peu de via.