Inici ViesLleidaAlt UrgellSant Honorat Flor de tardor a la Mola del Corb (Sant Honorat)

Flor de tardor a la Mola del Corb (Sant Honorat)

La via Flor de Tardor va ser oberta el 13/9/2013 per Joan Vidal “Indi” i Josep Rodríguez “Rodri”. Es una via molt poc obligada, que ens permet accedir sense complicacions al cim de la Mola del Corb. El primer llarg guanya el balmat inicial a cop d’expansió (Ae), i el segon llarg és tot en lliure excepte un pas d’estreps al començament.  La via es fa ràpid, pot ser una bona opció per acabar de fer metres després d’escalar alguna altra via per la zona.

Oest

Des de Peramola prenem la pista en direcció a Coll de Mu i prenem un trencall a la dreta quan veiem un cartell amb la indicació “Torrent”. Amb un 4×4 podríem arribar fins a tocar de la Mola del Corb (enllaç a Google Maps), però amb un cotxe normal millor aparcar a l’esplanada al costat de la Masia de Cal Torrent (enllaç a Google Maps).

Prenem un agradable corriol que passa per darrera la masia i en pocs minuts arribem al vessant oest de la Mola del Corb, des d’on podrem reconèixer perfectament l’itinerari de la via.

12 cintes i estreps

Podríem acabar de pujar fins al cim i baixar per la ruta normal de la Mola del Corb, però la opció més ràpida és tal com acabem la via, anar uns 30m a l’esquerra i arribem a la darrera reunió de la via Molla, des d’on baixem en 2 ràpels de 25m.