Inici EscaladesMontserratMagdalenes Son de la Llarga al Pollegó Est (Montserrat)

Son de la Llarga al Pollegó Est (Montserrat)

per admin

Son de la Llarga va ser oberta l’any 1993 per Ricard Darder i Joan Rovira. La via està molt ben trobada, i té diverses tirades de diedres que són brutals!  La via és tant guapa que no tens ganes que s’acabi, i et quedes amb ganes de més.

Orientació:  Sud-Est

Regulacions:  L’escalada a Montserrat està regulada, consultar la web del Patronat

Aproximació:  Aparquem al restaurant de la Vinya Nova (enllaç a Google Maps). Agafem la pista direcció a Collbató uns 5 min, i prenem corriol a l’esquerra que ens porta al Pollegó Est. Llavors flanquegem una mica a la dreta, i acabem pujant per una canal que ens porta a peu de via.

Material:  16 cintes, friends fins al Cam #4, tricams

Descens:  Dues opcions:

• Opció 1: Es pot baixar per la mateixa via amb 2 ràpels llargs, un primer fins a la R2, i l’altre fins a terra.
  • Opció 2: També es pot baixar sense rapelar. Només hem de seguir un caminet marcat amb alguna fita, i acabem baixant per la Canal de l’Artiga Alta, equipada amb algunes cordes/cadenes.