Inici ViesBarcelonaMontserratMagdalenes Aresta Ribas al Trió oest dels Pollegons (Montserrat)

Aresta Ribas al Trió oest dels Pollegons (Montserrat)

L’Aresta Ribas es troba al Trió oest dels Pollegons (conegut com a Pollegó oest), va ser oberta l’any 1979 per Joan Ribas en solitari, i va ser reequipada al 2003. La via té molt poc ambient, és bàsicament una successió de ressalts, però és un itinerari del tot recomanable. Tot i el grapat de metres, és una via força ràpida, algunes tirades es poden enllaçar sense problema. La roca en general és molt bona.

Sud-oest

Aparquem al restaurant de la Vinya Nova (enllaç a Google Maps). Prenem un camí direcció nord fins al Torrent del Pont, avancem una mica pel torrent i prenem un corriol a la dreta que va guanyant alçada. Quan estem a l’alçada del Pollegó Oest, prenem una canal que ens permet arribar al peu de via.

10 cintes, friends fins al Camalot #0.75

Resseguim tota la carena del Serrat dels Pollegons (fites visibles), voregem una roca per la seva dreta i seguim per la carena fins arribar a un coll (gran fita). Baixem per la Canal dels Pollegons, que ens queda a la nostra esquerra.