Inici ViesAragóMontrebei Paret d'Aragó Camino de Caracoles a la Paret d’Aragó (Montrebei)

Camino de Caracoles a la Paret d’Aragó (Montrebei)

per jordi.ceballos@gmail.com

Camino de Caracoles va ser oberta l’any 2011 per Chavi Raventós i Luis Alfonso “Luichy”, i es troba al sector esquerre de la Paret d’Aragó. La via té alguns trams interessants, com el bonic esperó inicial i el tram d’adherència de la penúltima tirada, però en general és una via discontínua i poc homogènia en les dificultats. Es una via molt ràpida.

Orientació

Est

Aproximació

Des de Viacamp prenem la pista direcció a Montfalcó, passem el poble abandonat de l’Estall, i poc després ja veiem de lluny la paret per on va la via. Seguim per la pista, que es va apropant més a les parets, i aparquem al collet (enllaç a Google Maps). Prenem el camí marcat amb fites direcció a les parets, mirem la foto per ubicar la via, i la trobem sense dificultats.

Material

12 cintes, 2 bagues i friends fins al Camalot #2

Descens

Es baixa caminant. Prenem camí evident cap a l’esquerra de la paret i anem a cercar el camí de baixada, on hi ha un pal indicador (enllaç a Google Maps)

Cordada

Josep Santasusana i Jordi Ceballos

Ressenya del Luichy
Recorregut
Primera tirada
Quarta tirada

Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.

Donacions

També et pot interessar