Inici ViesBarcelonaSant LlorençLa Mata Joguines del Vent al Morral del Llop (Sant Llorenç)

Joguines del Vent al Morral del Llop (Sant Llorenç)

La via Joguines del Vent es troba al vessant nord del Morral del Llop, i va ser oberta l’any 2003 pel Jordi Cuevas. L’itinerari consta d’una única tirada i la roca és excel·lent. Sembla que la via es pot acabar recte amunt (pas dur), però nosaltres al tram final hem anat a la dreta i hem anat a parar a una reunió rapelable que hi ha a l’extrem del Morral del Llop. Aquest ràpel no el coneixíem, i és una bona alternativa per baixar ràpidament del Morral.

Per cert, algú inexplicablement ha tret la xapa del primer parabolt, estaria bé si algun repetidor aprofita per tornar-ho a deixar equipat. Respecte al grau, si realment és 6a, ens ha semblat molt collat. Es una via molt ràpida, a combinar amb qualsevol altra del Morral del Llop.

Nord

Des de Matadepera anem per la carretera direcció a Coll d’Estenalles i aparquem a l’Alzina del Salari (enllaç a Google Maps). Prenem el camí cap als Graons de Mura, i immediatament agafem un petit corriol que baixa a la dreta. Travessem el torrent i en constant pujada arribem al Morral del Llop. La via es troba al començament del Morral del Llop, al vessant nord (parabolts visibles).

6 cintes, 1 xapa recuperable + femella del 10 (per l’espàrrec sense xapa), Camalot #1 i un estrep opcional