Inici ViesLleidaVilanova de Meià Eva Solans a les Roques del Pelat (Vilanova de Meià)

Eva Solans a les Roques del Pelat (Vilanova de Meià)

per jordi.ceballos@gmail.com

La via Eva Solans va ser oberta aquesta any 2022 per Juan Gutiérrez i Miguel Angel Garcia. Es un itinerari completament equipat, poc obligat i ràpid, que ens ha permès tenir un primer contacte amb les Roques del Pelat i la curiosa ferrada de baixada. Hem fet la via en 3 llargs, enllaçant L2+L3 i L4+L5.

Orientació

Sud

Aproximació

Des de Vilanova de Meià prenem la carretera amunt, passem de llarg el trencall de l’Ermita de Meià, i just després d’un dipòsit d’aigua dels Bombers prenem un trencall a la dreta. Passem per davant de la Font Blanca i aparquem uns 200 metres més endavant. El corriol d’accés a la paret està indicat amb una fita (enllaç a Google Maps)

Material

13 cintes

Descens

Seguim les fites en direcció oest i de seguida arribem a una ferrada per on baixem i ens deixa pràcticament a peu de via, des d’on desfem el camí d’aproximació.

Cordada

Christian Ruiz, Ricard Montalà i Jordi Ceballos

Enllaços

Joan Asín

Ressenya original
Ressenya de Joan Asín
Primer llarg
Segon llarg
Segon llarg
Darrer llarg

Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.

Donacions

També et pot interessar