Inici ViesBarcelonaMontserratFrares Perfil de Otoño a la Nina (Montserrat)

Perfil de Otoño a la Nina (Montserrat)

per jordi.ceballos@gmail.com

La via Perfil de Otoño va ser oberta l’any 1989 per Antonio Garcia Picazo i Remi Brescó. La primera tirada no ofereix problemes, però la segona té una sortida obligada d’estreps de V+ (més aviat 6a) on cal donar la talla o volar, i és que quan deixes els estreps no hi ha marxa enrere! La darrera tirada pertany a la via normal, i hem aprofitat per deixar-hi un pitó casolà per a que no calgui pitonar.

Orientació

Sud

Regulacions

La via no està afectada per regulacions d’escalada

Aproximació

Des de Can Maçana prenem el GR en direcció al Monestir, un cop passada la Cadireta anem direcció a Coll de Porc, i després prenem el trencall fins al Portell Estret. Anem cap a la Nina i la via comença a l’Aresta Brucs.

Material

6 cintes. En cas que algú s’emporti el pitó, seria recomanable portar un pitó universal petit.

Descens

Un ràpel de 30 metres i baixem desgrimpant per la canal est

Cordada

David Cabañas, Joan Brunet i Jordi Ceballos


Rocacalenta és un projecte sense ànim de lucre, però requereix unes despeses anuals per funcionar. S'agraeix qualsevol aportació.

Donacions

També et pot interessar